IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 3, 2009

2 tahun sudah....

30 November 2007..adalah tarikh yang aku ingat sentiasa....dan aku akan ingat tarikh ni sampai bila2....Insyaallah (kalu tak hilang ingatan la..)cube teke ni tarikh keramat apa???
ni la tarikh aku mengenali hubby aku wat pertama kali...erm...dah 2 tahun aku mengenalinyer, die sorang hubby yang baik....aku tak penah bersua muke ngan die..hanya tepon dan sms la..penghubung kami berdua...huhu...

kami cume mengambil masa setahun je untuk mengambil keputusan untuk berkahwin...tu pun aku rase tak sampe setahun...lepas aku kawen je ngan die...barule aku tau bahawasanya aku ngan die ni ada la bau-bau bacang....ntahle aku pun tak retila nak bersoreh...hanya mereka yang tertentu aje yang faham..walaupun aku telah diexplain beberapa kali..aku tetap tak faham..yang aku tau...family belah ayah die..ngan family belah tok aku ada kene mengena...huhu..aku tak faham nak explain.;..ponin pale...

30 November 2009 datang lagik...ha...aku ngan die dah pun berkahwin..dah dikurnia sorang cahayamata...Alhamdulliah...aku bersyukur...bersyukur sangat2..dikurniakan hubby yang baik, tomey.,,temuk....bertanggungjawab..lagik?????

hehe..bio le rahsia hehe...nant kome terpikat lak ngan hubby kiter...hahahahaha

No comments:

Post a Comment