IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 11, 2010

Amirul dah 8 bulan

Hari Isnin yang lalu, aku membawa Amirul pegi Klinik Ibu dan Anak...untuk monthly check up die...seperti biasa la, aku datang tunggu giliran..hari senin memang ramai orang...mirul dapat nombor 43 agaknye la..
bila tiba gilirannya, aku buat cam biasa la..berat mirul naik sekilo...8.6 kg....tu pun aku rase cam ringan je anak aku nie...may be mirul baru lepas demam...kurang selera makan...cam biasa, aku dengo la celoteh misi...tentang pendidikan anak....
mirul dah tumbuh 2 batang gigi...belah bawah..so mirul dah boleh makan biskut ngan roti...so, tiap2 petang aku bagi la mirul makan biskut...die memang suke makan....
tapi 2, 3 menjak ni...mirul memang tak nak makan bubur yang aku buat...misi cakap, mirul dah boleh makan nasi lembik...tak perlu nak blend dah...bila aku buat....die makan sikit je...siap muntah2 lagi...huhuhu...terpaksala aku blend jugak...kalu tak die tak makan.....
badan mirul lak tak berapa sehat...die batuk, selesema....huhuh...sian die....tapi tetap aktif...kalu tak dapat apa die nak...memberontak je lebeh...huhuhu...pandai menjerit....huhu...
lagi satu mirul suke tengok iklan pompuan....asal ada pompuan je musti die tgk...huhuhu....
ish2 anak sapa la nie....

No comments:

Post a Comment