IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

tak de tajuk.....

Dah 1.30 pagi....mata masih lagi terbuka luas tanpa rasa mengantuk...walau hakikatnya aku tersangat la letih...aduh letihnye!!!!! sejak 2 menjak nie...aku mengalami kesukaran tido la...insomania kah aku..?kekeke......

hehehe...opps....sebelum tu aku nak wish, congratulation kat k.nushan, coz dah selamat bersalin baby gurl yang comey...Alhamdulliah....tetibe je aku tingin n rindu sangat2 nak ngandung...wah....kenangan n pengalaman yang paling indah aku rase....

"syg, ayg tingin nak ngandung la..." boleh x aku nak cakap ghupe tu kat Encik suami saya...kekeke...x de keje lain....

yea, aku ngan cik hubby merancang untuk tidak mengandung lagi pada tahun ni, bukan aku x nak...tpi kami nak memberikan cukup kasih sayang kat Muhammad Amirul Ikhwan, n dapat le aku bersedia dari segi mental dan fizikal untuk mengandung lagi...ingat senang ke...nak bawak perut boyot ke sana n sini...kekeke....

uh..x dapat aku lupekan, time ngandung 1st time kita mula merasakan gerakan bayi pada kali pertama di perut..terasa....Ya Allah...besarnya nikmat dan ciptaan mu...Aku bersyukur..pasni nak baby pompuan lak...kekeke...musti comey cam ayah die...yang temuk tu...(xde motif!!!)

tetibe kan aku rase mengantuk sangat...gler!!! tadi mata segar bugar je...ni ngantuk tahap gaban....uh, aku nak melelap kan mata erk...sok aku sambung lagi...da...

p/s : kan besh kalu dapat baby twin,,,,laki ngan pompuan....

No comments:

Post a Comment