IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 5, 2010

Hepi Bufday to lovely hubby....

.................................nak wish kat cik hubby...selamat hari lahir yang ke 28 tahun....................
dah makin meningkat usianya...lagi beberapa tahun, cecah la umur ke angka 3......................
......................... adiah ari jadi tuk nya...aku beli kan minyak wangi kegemarannya time aku breshopping kat Greentownmall with my sis.....
memang rezki die la kut...sebab minyak wangi ni susah nak carik...dah berkurun la jugak aku mencari minyak wangi nie...bila die pakai minyak wangi...teringat lak aku time aku bercintan dulu...i like this smell...rase nak kiss die banyak2 kali...hehehe..............................................

ok la...nak wish nie :-
  • semoga syg panjang umo, murah rezki...boleh beli rumah tuk ayg...hehehe.......(Amin)
  • jadi la ayah yang boleh menunjukkan teladan yang baik tuk anak2....(Amin)
  • jadilah suami kepada Norain Binti Alang Kamarudin seorang....hehehe..no tambah2 tau....suami yang mithali....
  • Jadilah pemimpin yang berwibawa dalam mengemudikan perjalanan rumahtangga kita....
  • dan apa2 la yang besh....hehehe....
p/s :- syg, nak jersi Germany satu....boleh?hehehehe..........

No comments:

Post a Comment