IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 30, 2010

I got a new handphone....

Semalam cik hubby aku ngajok aku pegi mobile fair kat tmpt tinggal aku, kuala kangsar....
puas berjalan, akhirnya cik hubby tertarik pada satu nset...
puas bertanya2 akhirnya cik hubby n aku berkeputusan untuk amek 2 nset jenis yang sama....
berbaloi2 harganya...kekeke...ni le nset baru kami...


sehati sejiwa x?kekeke......
first time pakai nset mewah gini...ghupe jakun lak aku rase....
jenuh jugak la aku explore nset nie...
huhu...touch screen gitu...
dapat jari cik hubby aku yang gagah perkasa tu...rsenya ntah sampai bila boleh bertahan nset ni....kekeke...jgn marah erk syg...gurau aje....


1 comment:

  1. hhehehe..jgn bagi si mirul main dh le..kang tak pasai2 kang jadi 6 jahanam..aku pun minta nk beli hp mcm tu tapi bila pikiq2 balik..hp klasik n70 aku ni manyak kenangan..sejak ameer dlm peyut lagi..sayang la..

    ReplyDelete