IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 11, 2010

-Selamat Ulangtahun Perkahwinan-

Assalamualaikum..selamat pagi....
erm...dalam beberapa hari ini..sibuk sangat,tak ada masa nak bukak Facebook, berblogging....
pagi nie..aku terbangun awal sikit..anak dan cik suami sedang nyenyak tidur....
penat agaknya, semalam kami sekeluarga ke Taiping...sesaja berjalan makan angin ke rumah saudara...kebetulan pulak, arini cik suami bercuti...okey, sementara mereka masih tdur...sempat jugaklah aku melayari internet ni...kalu deme dah bangun nie, alamatnya tak berkesempatan la...
okey, bercerita ttg ulangtahun perkahwinan ini...4 Oktober 2010 haritu, genap la usia perkahwinan kami yang ke 2...rupanya sudah 2 tahun aku melayari kehidupan berumahtangga dengan cik suami terchinta ini...2 tahun nie jugak mengajar aku erti kehidupan sebagai seorang isteri dan ibu kepada seorang anak...mmm..2 tahun meniti alam perkahwinan ni..aku dan cik suami masih lagi dalam proses pembelajaran...kata org masih bertatih untuk berjalan....
dalam berumahtangga nie, aku akui..bukan semuanya indah...kadang2 kami ada jugak bertengkar, tak bersependapat...tapi Alhamdulliah, semua tu tak berpanjangan...paling lama pun...pagi gaduh, malam dah okey dah..
Mengenang detik pertemuan kami...pertemuan kami sekejap aje...jumpa, tunang terus kawin...kata org kawen express...dah ada wang ringgit kawin la terus ek..buat apa tunggu lama2, nnti berchintan lelama...dikebas org pulak..tak ke ternganga kerugian...lagipun kami bercinta selepas kawin...hurm..org kata lebih manis...huhu...
apa2pun aku doakan semoga kebahagiaan rumahtangga ini berkekalan hingga ke akhir
hayat...buat syg, Terima kasih atas segalanya...Luv u so muchhh....


p/s : kata org lagi...isteri berkerjaya ni, isteri mithali...tapi aku bukan isteri berkerjaya......huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment