IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

Pengiraan Due date

Assalamualaikum...

dah lama x update blog yg x seberapa ni...
sibuk la..lebih2 kita baru menyambut hari raya haji nie...
pastu plak...abah mengalami demam yg teruk...
Amirul lak, batuk2 yg smpai sekrg x hilang2...
dan Encik Suami plak..baru kebah demam...
aku plak lepas raya nie..rase x sedap badan...asyik meloya aje...penin2...x lalu makan...

hurm...
semalam dan tadi aku telah buat 2 kali ujian kehamilan...
keputusan +ve...tapi aku masih tidak percaya...
kang suh Encik Suami beli kan lagi pregnancy test...

dan tadi aku bukak plak laman web nie
http://www.edaransalindah.com/menarik-pengiraan%20tarikh%20bersalin.htm

cara pengiraan Due Date...
ni la keputusan aku

x boleh nak copy paste..
aku tulis je la...

TARIKH DIJANGKA MELAHIRKAN ANAK :- 14/ JULAI/ 2011
JANGKAAN UMUR BAYI SEKARANG :- 6 MINGGU 5 HARI

keputusan nie belum pasti lagi sehingga la aku wat uji kehamilan untuk kali ke 3 ok...:)

p/s : masih x confident sebab aku dan cik suami masih dalam perancangan keluarga...mmm....
kalu ikutkan due date yg tertera di atas, maka bayi akan lahir ini..bakal menyambut bufday bersama Abg amirul dan ayahnya...wahaha...pandaila mak ayah merancang...kuikui...:)

2 comments: