IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

selamat tinggal 2010

Lambat mengupdate blog sempena new year nie, sibuk dgn aktiviti mengecat rumah opah tercinta..4 hari juge le, hari2 aku dipenuhi kesebukan dan keletihan bersama mak, dan suami tersayang..ok la berceletoh ttg tahun baru nie..tahun 2010 meninggalkan banyak suke duke kehidupan aku..xada le menarik sangat...hanya aku, suami dan anak tercinta...aku menjalani kehidupan aku sebgai surirumah tangga sepenuh masa..bahagia? mmm...aku bahagia menjadi Isteri dan Emak yang memberi sepenuh perhatian kepada keluarganya..melihat suami semakin menjadi2 buncit tang perutnya,melihat perkembangan anak setiap masa..menjadikan aku cukup bahagia...walaupun kadang2 hati ini tertanya2 bilalah aku akan menjadi wanita bekerjaya seperti rakan2 yg lain. Rezeki ditangan tuhan..aku berserah kepadanya..Cukuplah, die telah memberikan aku kebahagiaan ini...aku seharusnya bersyukur. Ye, bersyukur....Alhamdulliah.





Review 2010...



Hadirnya insan baru, Alhamdulliah....



perginya die dlm keluarga kami...shuhhh!!!



cat baru kerete...warne oren kemerahan...



berghaye bersame Family belah suami...semua adik beradik ada..Sonok!!!





kisah pindah umah...2tahun duk ngan SIL..akhirnye aku FREEDOM!!...penat tapi sonok

kenangan Amirul dgn Mr.Crab..ngan Moyang....



kisah cinta kami berdua...genap 3 tahun...teman suke duke...

Genap 2 tahun usia pernikahan kami...



Birthday boy

reunion bekas kelas 4 sains4-5sains4..miss u all




Berjaya pujuk Encik suami amek lehsen kete..amek ngan aku...kuikui



gerangan memegan jambangan merah...berhabis2 wang ringit demi konvo isterinya...terima kasih syg...

rentetan idup aku taun 2010..tu x ada perfect sngt..sebab aku nie, bukan suke nak amek gambo..takat.sikit2 tu boleh la..lagi satu x berapa nak cerdik IT sangat nak ngedit2 gambo nie...
cukuplah sekadar hiasan kat blog yg x seberapa indah ni...hehe...apa2pun..bye2 2010...selamat datang 2011...dan semakin meningkat le usia aku...tahun nie..25 tahun le usia aku...perubahan????ntahle, aku rase biasa2 je..tiada perubahan..hanya berubah pada usia bukan pada wajah...hehehe...
ok la...Amirul dah bangun kene le..melayan budak kenit nie...

No comments:

Post a Comment