IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 30, 2012

Bulan Ramadhan...

Assaalamualaikum.... Salam Ramadhan...

dah beberapa ari dah berpuasa... hurmm... xde masa nak tulih blog.. sibuk dengan mengisi kekosongan hati melakukan ibadah Allah.. cewah.. poyos.. ok, pose tahun ni,,, buat pertama kalinya aku berpose berjauhan dengan suami dan anak-anak.. kadang2 tersentuh jugak.. dan terlebeh shahdunye.. housemate aku.. merangkap semangat PJJ aku dah dapat transfer balik ke sisi suami... serius aku sedeh + gembira... mcmmana tu... ???

Aku sedeh.. lepas ni semangat PJJ  aku hilang.. nak berulang beratus2 KM, tiap pagi senin kene bersengkang mata drive untuk mencari rezeki yg halal... tak pe la... segala doa die di makbulkan rezeki orang kata.. Alhamdulillah... aku??? maybe 8 tahun akan datang.. sapa tahu... InsyaAllah.. meniti saat terakhir bersama k.yati, berbuka puasa sesama.. memasak sesama... terawih sesama.. sebab tahun lepas kita berkesempatan nak buat tu semua sesama.. coz aku bersalin... kali ni, aku plak berhadapan situasi menyesakkan ni keseorangan... Semoga tuhan memakbulkan segala permintaan aku.. Amin.

No comments:

Post a Comment