IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 20, 2012

sebuah doa

Ya Allah...
Terima kasih kerana masih memberi peluang kepada hambamu ini untuk terus bernafas di muka bumimu yang indah ini... sesungguhnya aku teramat bersyukur masih boleh bersujud menyembahmu.. masih boleh memberikan khidmat bt suamiku.. masih boleh menjadi ibu kepada anak-anak yang sentiasa aku rindu... masih lagi membalas jasa-jasa kedua2 ibubapaku... masih bleh menghadapi ujianmu setiap hari dengan tabah dan kuat... dan kadangkala aku akui aku hampir tersungkur dengan ujianmu...

Ya Allah....
Ampunkanlah segala dosa-dosaku, dan kadangkala sentiasa alpha dengan kehidupanku... kadangkala terlupa untuk menunaikan kewajipan mu.. lalai dengan segala tuntutanmu... Ampunkanlah dosa suamiku... berikan kekuatan kepadanya untuk menhadapi ujianmu... tenangkanlah hati berikanlah hidayah kepadanya... Aku tahu, Engkau sedangkan merencanakan sesuatu untuk keluargaku... agar lebih sempurna.. harap ku kuat untuk menghadapi ujianMu Amin.

Ya Allah,
Kuatkanlah hatiku untuk dikejauhan ini... tabahkanlah hatiku untuk terus menjalani ibadahku dikejauhan ini.. dikejauhan ini betul2 menguji kekuatan semangatku.. walaupun baru setahun lebih, impaknya mampu merobek hati dan perasaanku... mampu merundum semangatku pada amanahmu.. mampu membuatku ingin lari dan tinggalkan insan2 disisiku.. ye, aku lemah untuk ini.. aku tak mampu untuk ini... semoga kekuatan ini masih ada.. walaupun secebis.. kerana aku perlu melaksanakan ibadahku untuk menjaga kebajikan orang lain. ye, semoga aku kuat...

indahnya ciptaanmu,,,,
selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.. dan buat pertamakali aku menyambutnya keseorangan .... sedehnye... :(

Sampai bila tak pasti...

No comments:

Post a Comment