IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 13, 2012

kisah dulu kala...

salam...

disebabkan kebosanan malam2 cenggini.. anak2 dah tidur.. En.somi pun dah lena, sebab esok nak drive ke Lumut. InsyaAllah, bawak anak2 makan angin kat sana... harini seharian x kua umah.. coz seharian ujan je. Alhamdulillah. Hujan Rahmat... Disebabkan aktiviti malam ni x berapa nak besh.. tetibe rajin plak nak kemas gobok yg dipenuhi kertas.. tgh syok2 kemas, terjupe barang nostalgia yg boleh masuk muzium. hehehe...
start darjah 1-6 dalam buku ni, setiap penilaian tahunan di catat. 1992 -1998. Rindu zaman kecik2 dlu... tak payah pikir macam2, mcm skrg.. main je lebih.. hoho

sekolah rendah pertama dan terakhir saya... Sekolah Rendah Bukit Tok Beng,, sampai skrg still igt lagu sekolah dia...


sekolah Ibrahim Fikri start dari 1999-2001. kenangan tercipta kat sini terlalu byk. tak boleh dilupakan sampai bila2.

Ghupenye dah 10 tahun tak penah menjejak kaki kat tempat aku membesar. start 2002 - 2012. Serius teramat rindu.. musti dah banyak tempat berubah. InsyaAllah perancangan nak ke sana ada. Kalu ada rezki, InsyaAllah sampai le kat sana.
kalu ke sana nnt, 1st thing aku nak buat dlu..
- makan bihun sup dpan sekolah, kalu still ada besh le.
- pastu tangkap gambo depan sekolah rendah, menengah... xde koje kan.. hehe...
- pegi tangkap gambo depan kem.. tempat tinggal aku dlu...
- pastu nak makan sotong celup tepung kat gerai Teluk Ketapang.
-pastu nak jalan2 kat tempat yang penah aku jalan dlu.. hoho...
- nak jupe besfren aku.. wan mazliza... really mis her..
banyak benda nak buat... kalu datang kene cuti seminggu hehe... pastu nak citer ngan ensomi tempat aku membesar dlu.. dan kat sana mmg besh.

Apa2pun Kuala Terengganu tetap di hatiku.. walaupun aku bukan kelahiran Negeri tersebut.

No comments:

Post a Comment