IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

Apa yang Penting....KERJASAMA...

ni aku nak citer sikit tentang Kerjasama...apa yang kome paham tentang kerjasama....aku pun sendiri tak faham tentang kerjasama....tapi bila kita tgk sendiri, kita boleh nilai sendiri makna kerjasama tu...betoi x???

semalam, aku bersama hubby, dan kakak ipo aku yang duk sekali ngan aku..berbuka puasa bersama di rumah kakak hubby aku..yang bernama nyah...walaupun mereka ketiadaan ibubapa, tetapi mereka masih mempunyai hubungan yang baik...aku kagum akan itu...walaupun masing2 ada kehidupan sendiri..berkeluarga...tapi still boleh bermesra...berkongsi..dan yang paling penting kerjasama...deme boleh berbincang mengenai ibubapa, ingat kenangan time kecik2 dlu...time ada arwah mak dan ayah dulu....bagi aku hubungan itu harus di contohi...time tak ada kedua2 ibubapa ni la, kita nak tgk macammana sesebuah adik beradik tu boleh bekerjasama dan menghandlekan hubungan mereka....aku betoi2 terharu dengan suasana seperti itu....

time reraya macamni la..kenangan bersama mak ayah..mengamit memori di ingatan...herm...sian deme terutama kakak ipo aku yang sorg ni...die tak ada anak lagi..mesti dia sunyi tapi nak wat macammana belum ada rezeki lagi...apa2pun aku suke tgk deme take care each other,,,

apa2pun aku nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari lebaran buat teman2 yang mengenali diri ni...mintak maaf dari ujung rambut sampai le ujung kaki...kalu ader salah silap...termakan sumething..halal2 kan la...huhu....harini aku balik ipoh nak beraya kat sana...nak tolong mak buat kuih mueh..huhu..sayonara,......

No comments:

Post a Comment