IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 22, 2009

Raya Tahun 2009

Amirul bersama Ayahnyer....

Aku ngan hubby aku kat umah mak kandung aku
nile member aku yang rekemen kan aku ngan hubby aku..tahniah buat kome

ni le family aku yang di sayangi...

eida time nikah...aku jadi penyokong die...hehe

raya tahun ini penuh bermakna bagi aku...

y?
coz raya tahun ni aku beraya bersama suami serta anak tercinta..walaupun anak aku tak tahu apa erti raya, tapi bagi aku dan suami berasa raya tahun begitu bermakna dan terindah kerana kelahiran Muhammad Amirul Ikhwan...aku bersyukur dengan nikmat Tuhan.Alhamdulliah.....raye tahun nie, aku beraya di sebelah keluarga aku dulu, di ipoh...balik ke kampung manong dan teluk perang...raya ke 3 dan ke 4 lak aku beraya di sebelah hubby aku...raya ke 5 dan ke 6 aku balik ipoh coz my besfren nak kawin...citer pasai kawan aku nie....dia la yang rekemen kan aku ngan hubby aku...
tahniah is n eida...hope hubungan kome bahagia hingga ke akhir hayat...

















No comments:

Post a Comment