IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3, 2009

kerinduan pada insan2 ni.....

aku rindu sama adik2 aku...walaupun tak jauh kuale ngan ipoh....tapi aku rindukan sama deme..tunggu akak balik kte wat kuih raya sama2 erk...
aku rindu jugak kat member aku sorg nie...dengo kabo dier bakal bertunang ngan abg askar...bulan 9 nie abg askar nak risik die...erm bahagianyer..arituh ada krisis ngan abg askar, teruk gak la deme gaduh...skrg dah ok dah...gambo ni aku amek time nek moto, singgah jap kat station minyak coz ujan....rindunyer zaman bujang....

insan ni nama kak shida, td die ym aku kata aku tak letak gambo die...dalm blog nie...hehe..janganle majuk kak shida, aku tak letak bukan bermakna aku lupa...semua ada dalam ingatan, tiap apa kte penah lakukan..makan megi dalam satu pinggang, makan mcd, makan kedai mamak, makan sate bersama2...semua still dalam ingatan...kak shida ni, sekrg keje akaun kat kulompo...miss u...

rindu gaks kat kengkawan mysltc....ntah kerinduan ni mencengkam lubok hati aku...wa...nak nangis....oklah tuk semua kengkawan mysltc, slam ramadhan..tuk semua....

ni eida ngan tunang dier...rindu sama kamu...besfren aku time sekolah menengah dlu...die bakal berkawen lepas raya nie...hehe beshnye..die la org yang kenalkan aku ngan suami aku nie...hehe...tolong carik jodoh tuk aku....

aku jugak rindu kat mama izza, bakal menjadi mama kat baby die...skrg keje kat mysl...tiap2 hari aku YM die...kandungan die dah 6 bulan...rindu sama kamuk...

lina idayu sekrg berada di sabah...tercapai gaks impian die nak ke sana...belajar geologi kat U sabah...wah2...time aku dalam pantang dier ada kol aku..tanya kabo aku ngan baby...dan dier skrg dah mula bercinta ngan sumeone...semoga dier bahagia dengan insan yang dicintai...

ni laks kak ayu, arituh die kol aku pakai no baru....aku rindu kat gelak ketawanye..sekarg ni jadik cekgu kat Bentong...sore die pun dah matang...wow kagum aku..die suh aku carik bf tuk die...erm aku dah lama tnggaikan dunia agensi jodoh nie...

rindu kat kak mir, kak zira, kak lina, yin....sahabat aku time aku belajar isyarat dlu...skrg nie deme dah ada hala tuju sendiri...kak mir dah jadik cekgu dan mula jatuh chenta ngan chenta hatinyer, kak lina dah jadik penjaga library kat INTAN PJ dan mule tanam azam, kak zira laks ngan keje die kat JKM bersama pok cit beshnyer, yin laks dah jadik workerholic, pagi keje interpreter kat poli ungku omar malam laks keje part time kat the store...AKU???

ni wan mazliza, besfren aku sampai kini...time aku kat nganu dlu...die la sahabat yang memahami aku..walau aku ngan die selalu gaduh, tapi maybe gaduh2 tu merapatkan aku ngan die lagi. arituh die msg aku, tanya kabo aku ngan baby...die kata bulan 12 ni nak dtg cni jupe aku...erm sonoknye dah 8 tahun aku tak jupe dier..time aku mula berpisah ngan dier, aku sllu nangis...tersentuh jiwa kepompuanan aku nie,..hehe

yanie, best friend aku time form 3 dulu...dah kawen dah die....semalam dier bagi msg..aku laks tak reply..coz penat ngan baby meragam...sori ek syg...nanti ada top up aku msg ko...ko macam mana erk?dah ada baby ke?
naim yang ku rindui, yang senantiasa menjaga aku di PKMD Kinta, ketika Praktikel.

Apalah ko buat sekarang nie?dah lama tak kontek ko...sori aritu aku tak dapat p kenduri umah ko, coz aku kat kuale kangsar..sedara hubby aku wat kenduri laks....tetibe je teringat tentang ko laks....apa2pun mana adiah tuk baby aku...ko janji nak belikan...hehe










1 comment: