IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 3, 2009

Aku benci.....

"apa nak jadi, pagi ni penentu segalanya..."suara mak di corong telefon betoi2 buat aku sedih dan malu....tapi apakan daya aku hnya seorang anak...yang tak boleh masuk campur hal mereka....aku tahu mak marah bertambah geram dengan sikap abah....kenapa erk, lelaki ni bila susah dengan kte, tapi bila dah senang....carik org lain...???tak sempurnakah layanan seorang isteri terhadap mereka sehinggakn sanggup menduakan isterinyer???dah ada anak, carik pompuan lain....carik masalah lain....erm....aku nak benci, tak boleh..dier ayah aku...tapi aku juge seorang isteri malah seorang ibu kepada seorang anak....aku faham perasaan mak...lebh2 lagi bila kte dah bagi seribu kepercayaan kat deme...tetiba deme buh tahi kat kepercayaan kte....

apa yang aku harapkan...bialah mereka membuat penyelesaian yang baik....bukan mengikut perasaan semata2..kalu aku ditempat mak...apa yang keputusan yang bakal aku lakukan???

dan kalu korang berada ditempat mak aku, apa korang buat???

No comments:

Post a Comment