IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 17, 2009

Amirul dah 5 bulan....

14 Dec 2009,

sebelum tu aku wish eppy besday kat kak shida...

tarikh di atas, seperti biasa aku bawak si kecik ni p klinik lagi...untuk kali ke 5...dan harini jugak mirul kene cucuk...hahaha...siap la si peha KFC...seperti kebiasaan...berat mirul, tinggi, ukuran kepala dan dada mirul di kira dan ditimbang...wah..wah...berat mirul semakin meningkat...mencecah 8.1 kg...wow...pampers pun aku kene tukar pakai saiz L....punggongnyer sangat la montok....hehe...

pas kene timbaang semua...cam biasa gak la..misi akan tanya baby dah pandai apa....aku pun menjawab la dengan tenang....Amirul dah pandai menerap...hehe...bahagia sangat....1st time aku tgk die menerap sendiri...wow..sangat teruja aku...tapi tule baru nak belajar menerap...tangan, kaki pun tak pandai nak handle..,tak pe..anak mak boleh...Chayok...mak selalu sokong Amirul...hehe

pas soalan bertalu2 dan nasihat dari misi tersebut...Amirul pun kene la cucuk...wow...anak aku sangat la kuat..tak nangis...hhuh....misi siap bagi ubat demam...misi kata nant balik terus bagi ubat demam....lagi satu fakta tentang anak kesayangan aku ni...die x gemo makan ubat...hehehe...aku suap ubat demam terus muntah...hhu...macam aku je...teruk nak makan ubat...terpaksa la aku mencuba dgn pelbagai cara tuk die telan ubat tu...akhirnyer...aku berjaya !!!!!hahahaha

sekejap je masa berlalu...hehe..mirul dah 5 bulan...hermmm...sekarg ni die dalam proses pembelajaran...apa yang die tgk dan pegang mesti nak masuk mulut..sampai aku punye pipi pun die nak gigit...Mirul...mirul....setiap ari mirul akan menimba pebelajaran yang baru....hehe...aku bahagia melihat Amirul membeso depan mata...LUv My Hero....

1 comment:

  1. ameer 19 dec tu genap setahun da,,bahagia sungguh tgk dia membesar..umur 11 bulan mula tebiat masukkan brg dalam mulut..but masih dikawal..especially kertas..23 dis ni kena cucuk lagi le...last suntikan..ameer pun cam mirul gak...5 bulan dah kene tuko saiz L..tak pe bila dh berjalan sok badan dia ringan sikit..kalau badan dia berat lambat skit le dia berjalan..maybe umur 11 bulan..cam ameer gak..

    ReplyDelete