IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 8, 2009

konvo??PICC??

hermmmmm.....(nada mengeluh)...
23 Januari 2009....konvokesyen aku....kat PICC..huhu....sekarang ni perasaan aku ada macam2 rase...rase gembira, rasa cuak, rasa riso, rasa, rasa dan rasa lagi...
bayaran??aku rasa pasai bayaran bagi aku tak dek masalah..tapi masalah yang timbul lak...cara nak bayar yuran tuh...wajarkah aku kene pegi KL...untuk melaksanakan pembayaran tersebut...tak boleh ker Bank In erk?macam susah je nak ke sana...huhu....kalu nak ke sana...wit agi..baby aku lak...takkan aku nak tinggai lak....herm......(mengeluh lagi)

lagik...pasai cara nak ke sana nanti....ermmmmm....memang le sedara banyak kat KL tuh..tapi macam menyusahkan deme jek...yele, deme nak kje lagi..takkan le..deme nak anto aku p sana...pastu tunggu sampai majlis tuh habis...sian lak aku tgk...kalu deme sanggup tunggu, macammana lak ngan anak aku....takkan le nak bio die duk kat luo lelama gler, lebih2 lagi die nak nyusu, payohnyer.....sian die....masalah jugak tuh....

herm...banyaknyer masalah...tapi masalah mana yang x boleh selesai...cam hubby aku cakap...setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian...hehe...so, aku pun mengeluh lagi...hermmm...masalah2,,,,sabo jela ain oiiii....

dan aku xnak le dengo pasai MQA ke, apa2 lah yang memuskilkan...malas nak pikio...herm...mengeluh lagi....

No comments:

Post a Comment