IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

My besfren wedding Part 2

18 Dis 2009- aku balik ipoh bertolak dari kuala kangsar pukui 7 pagi...sampai Ipoh dalam pukui 8 pagi...aku tak ingat rini Jumaat..so aku ajak Hubby aku p tesco beli hadiah...tgh aku leka, hubby aku cakap lak..."eh, cepat le syg...kang abg nak p semayang Jumaat"...aku dengan terkejutnye.."Ya Allah, lupe la syg...Yuk balik Yuk..."pastu tepon aku berbunyik..cam msg masuk...aku baca...."Ain, k.mir dah sampai Ipoh...t dah sampai stesyen bas...k.mir bagitau"....aku pun bergegas balik umah...tgh Bz nak siap2 amek k.mir...perut lak sakit...Aduh kaco tul le perut ni...aku membuang le hajat jap...dan siap2 terus ke medan gopeng mengambil k.mir....petang skit dalam kul 5 ptg...aku, hubby n k.mir menaiki sebuah kereta pg ke Medan Gopeng kembali untuk mengambil K.zira n Ana lak...wah...sonotnyer...dah lama tak jupe deme rase cam rindu sesangat....petang ni Yin nikah, aku tak dapat p...coz ujan sangatle lebat...sori syg....

20 Disember 2009-seawai pagi aku bangun..tulun adik aku masak bekfes...dan mencecah jam 10 pagi aku suh hubby anto aku n members yang len p umah Yin...sesampai je umah Yin..aku nengok org Marhaban...Besh gakla...lepak dalam bilik Pengantin...sampai time makan....time Yin kene Make Over tu...ermmm...cantitnyer...makan pun besh...ada Ayam masak merah, daging masak hitam, ada sambal belacan, ulam2 like Petai, timun..n kacang botoi...sedapnyer...(sekarang pun terbayang2 makanan tu)...aku balik umah dalam pukui 2 ptg...coz k.zira, kmir n Ana dh nak pulang...ke kedah...tiket jam 4.30 ptg....sedeynyer...rase kejap je...dah deme nak balik dah....kalu ada sumur di ladang,boleh ain menumpang mandi...kalu ada umur yang panjang..boleh kiter bertemu lagi...

21 Disember 2009-member aku anto msg...Ain, ko nak p kenduri kawen Yin kat Klebang ke?
aku pun menjawab...boleh gak la...tapi ko bawak la kete...hehe....dalam jam kul 12 tghhari...aku pun berangkat untuk ke klebang jaya...kenduri kawen umah Hendra lak...hehe...enjoy sakan aku...hubby aku pegang mirul tetibe panggil aku...rerupenyer...die nak memperkenalkan kat aku member sekolah rendah dlu...bertemu kat kenduri hendra...hik hik....jejak kasih nie...deme duk sakan bersembang...aku ni hanya tersengih2 seperti kerang xbusuk...pengantin sampai dalam pukui 1 lebih...memule tgk yin..terpegun aku...cantitnyer Dak yin nih....time salam2 ngan family tu...aku tgk Yin menangis....hermmmm....syahdunyer...aku plak yang rase nak nangis....huhu...dah kawen rupenyer kawan baikku ni....hermmm x sangka....

apa2pun aku doakan ko bahagia hingga ke anak cucu..n ke akhir hayat...jaga Hendra bebaik....hermmmm apa lagi erk....rase cam beremosi je nih.....sedeynyer :(

gambo ditangkap oleh Hubbyku..time kat Medan Gopeng..time ni deme dah nak balik dah...

No comments:

Post a Comment