IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 27, 2009

x sihat.....

Rini bangun pagi...aku sakit perut...asyik buang angin aje..huhu...bila aku sendawa rase telur yang aku makan semalam..bikin aku rase cam nak muntah...x tau le napa?perut pun berangin aje..aku makan apa sampai cam ni neh...dan rini jugak la..aku cirit-birit yang agak teruk sekali...sampai aku nak buang angin pun aku takut...takut tercirit....herm...cirit lak tak kua apa2, asyik kua ayo aje...herm...banyak barang kumuhan kut dalam perut aku nie...
hope sangat bangun pagi sok..aku sihat seperti sediakala...huhuhuh!!!!!!!.....

mood rini pun x berapa OK...sian kat hubby n Amirul...Amirul lak...saje nak carik pasai ngan aku..die pun nak ngade2 nak merengek2 suh aku pegang die...hik hik..sib bek kecik..kalu beso dah lama aku luku kepala die...hehe....Now...cirit birit aku dah beransur ok..tapi tule...angin terlalu banyak kat perut ni..asyik nak nak buang angin aje...asal nak p buang angin aku belari2 anak p toilet...stand by kut tercirit..hehehehe,........

1 comment:

  1. kalo tercirit birit make sure minum air vitagen sebungkus..peh tu sure cirit2 tak de sebab vitagen ada kultur hidup cuci usus..doc pun suggest yg sama

    ReplyDelete