IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 14, 2010

..........

saje...suke2..time buhsan.....
1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
-melipat kain baju...sambil layan citer mayang mengurai

2. 2 jam yang lalu?
-bermain petville sambil menidurkan Amirul....huhuhu!!!

3. Minggu lepas?
-balik Ipoh dan melakukan pelbagai aktibiti di sana...cth:- p KL ngan hubby

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
-Faizal Tahir-bencinta
-Faizal Tahir-sampai syurga
-Faizal Tahir-Cuba
(sebab aku suke Faizal Tahir..hikhik....hensem)

5. 3 binatang yang anda tak suka?
-Lipas
-cacing
-Lipan
(sangat geli)

6. 5 fakta tentang anda?
-suke korek idung (tabiat yang x leh dipisahkan)
-suke merajuk...dan hubby sangat le tak suke bila aku merajuk...
-suke membaca buku...dan kat umah banyak koleksi buku...(novel hasil nukilan Ramlee Awang Mursyid)
-suke kumpul wit syiling.....
-suke melayari tenet...hehehehe

7. Tahun depan mungkin anda?
-ntah......jadi mak, cekgu..pada Amirul dan anak2 (comin soon!!!!)

8. Saya tak reti sangat…
-nyanyi...suare tak sedap...(uwekkkk)

9. Saya pandai …
-baca buku....wah..wah...sangat peberet...
10. kawan saya...
-sangat funny...boleh wat saya gumbira bersama mereka.....

11. saya ada....
-Mr.Crab....hehe...

12. saya seorang yang ganas...
-bila diri ni di sakiti.....(hanya insan2 terdekat yg penah melihat diri ni mengganas,,,hahahaha)

13. Adik saya....
-adik angkat...yang sangat iras dengan saya....

14. saya tak penah bosan dengan (senaraikan 3...)
-Amirul, hubby....(syg amat..)
-internet...
-jenjalan..hobi saya....

15. bilakah kali pertama bercinta....
-ntah lupe plak...rase umo 21 tahun kut.....

16. perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
-uih...u dah kawen...?dah ada anak...wow!!muke u macam budak2 je lagi....hahahaha!!!!...

17. saya rindu...
-zaman kanak2 dlu....

18. saya tak sabar...
-saya x sabo nak suh mirul beso...(boleh + adik lagik....)

19. 5 laman web yang anda selalu layari?
-facebook
-friendster
-yahoo
-ratuhati
-blog
(cilok dari blog cha...)

No comments:

Post a Comment