IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 2, 2010

Jutawan syiling....


Ha...ni hasil simpanan aku selama beberapa tahun...aku dari dlu memang gemar mengumpul syiling..biasala, aku kan wanita mata duitan...hahaha...hanya cik hubby yang tau peel isteri tercinta macammana...tapi betoi, aku kumpul wit syiling ni semasa aku masih anak dara lagi...tgk..skrg si hero aku yang dpat manfaat daripada simpanan mak die...ni untuk simpanan mirul tau....

kalau anda bijak dan bijaksana...cube teka berapakah jumlah sebenarnye duit syiling tersebut?...jeng..jeng....
jumlah duit tersebut RM 450++++......wow!!! banyak bukan...
Apa2pun aku dah start balik duit syiling...ini kerana duit di atas telah di masukkan ke dalam bank simpanan di hari tua,...heheheheheh....
p/s : sikit2 lama2 jadik bukit....

No comments:

Post a Comment