IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 25, 2010

Selamat Hari Ibu...

uik...hari ibu dah lama dah berlalu...tapi baru nak post dalam blog ni...tak de masa..
erm...adiah hari ibu nie..aku bagi ciuman kat mak...hehehe..ukey x adiah tu....(hehehe)...
tetibe aku teringat time aku kecik2 dlu...memang dari dlu, mak seorang yang garang dan tegas..tule cara mak dalam mendidik anak2 die...aku dulu2, tersangat la takut...betoi...mak insan yang paling aku takut dulu...
sebab mak nie, boleh baca apa yang ada dalam pemikiran aku...uik...betoi aku tak tipu...kalu korang tgk mak aku musti korang ngeri la..hehehe...walaupun mak garang..tapi hati mak baik...aku sayang mak..
ingat lagi, aku start dari tadika lagi, mak dah suh aku memacam...contoh :- masak nasi, buat keje rumah...lebih2 aku anak sulong...so, mak akan beri tanggungjawab beso kat aku nak ajor adik aku membaca, menulis...kalu silap sikit, musti rotan naik kat badan...tapi segarang2 mak aku pun, aku ni jenis nakal jugak...mak siap kata aku ni macam jantan.."ada ke jantan datang nak meminang aku"...sampai camtu sekali...
hehehe...tapi segarang2 mak, die bagi aku adik beradik didikan dunia akhirat...sembahyang, mengaji dan macam2 lagik...terima kasih, mak....hehehe...ingat lagi, mule2 cik hubby datang nak jupe family...pucat gler muke cik hubby...apa2pun...selamat sudah....
apa2pun, aku sayang mak...selama2nya...muahhhh...23 kali...

p/s :- aku penah gak melawan cakap mak, aku bukan anak yang baik...tapi aku dah insap...selepas mengandung, bersalin, menjaga..besarnye tanggungjawab mak...Maafkan Ain, mak...n Terima Kasih mak....

No comments:

Post a Comment