IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 9, 2010

Driving school....

sejak 2,3 menjak nie...aku sangat la sebuk sehinggakan Amirul, aku tak terlayan...

nasib bek ada opah...boleh tolong jaga...n nasib baik jugak...mirul dah boleh minum susu botoi tak de la die asyik bergantung ngan BF je...kalu tak kebuluran beliau....

aku sebuk bukan apa...aku ngah belajar memandu nie..aku dah ada lesen motor hamper 5 tahun...dah kawen nie...cik hubby plak ada kete...so, aku tingin la...nak bawak kete...yele...kekdang sian kat cik hubby die sorang je drive...dan aku rase kalu aku ada lesen kete tu banyak jugak kepentinganye...betoi x???

dan aku pun berkeputusan nak ngambil lesen kete....akhirnya aku dah dapat L untuk lesen D...kekeke

boleh la tahan aku bawak tapi tule...baru bawak kete kancil..saket bebadan...ghupe bawak lori plak...huhuhu....dah belajar 10 jam dah...huhuhu..boleh ke aku jadi pemandu kereta yang berhemah...huhuhu.....dan ada kejadian ngeri time aku belajar memandu nie...tapi x mematah semangat aku untuk mengambil lesen dengan jayanya...InsyaAllah may be lepas raya nie aku akan ambil test jpj...doakan aku ek...
pasni aku akan tunaikan janji aku ngan cekgu Mir untuk ke tepen berjalan2 bersama2 beliau...tggu erk ketibaan ain erk k.mir...

p/s : sedeh...bila mirul dah kurang minum susu badan...huhuhu....

No comments:

Post a Comment