IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

Hari ketiga berpuasa....


selamat berpuasa rakan2 semua....
bila tiba bulan nie...teringat pula, aku ngan bebudak Mysl...
tingat aku bersahur, berbuka, bertarawikh bersama mereka....
ohh...rindunya aku pd kenangan tu semua...

walaupun dah hari ketiga berpuasa...aku maseh tak berkesempatan pergi sembahyang terawikh...oh..alangkah ruginya aku!!!
3 hari berpuasa...aku berpuasa kat rumah mak..so, kalu duk umah mak nie...banyak la aktibiti dibuatnya..keke...so, die akan berasa letih sekali bila menjelang petang...lebeh2 dah ada anak...yang sudah banyak akal....hoho...mak, sangat penat wahai anakku mirul....

naseb baik adanya Opah..hehe....tahun lepas berpuasa..aku baru habis pantang...anak plak tak banyak kerenah...tahun ni plak..anak dah setahun...dah tu pandai nak memerintah....aduss....sangat la....penat....xpe2 mak akan kuat...
buat kengkawan semua...selamat melakukan amal ibadah berpuasa erk....

p/s :- rindunya kat kengkawan Mysl..

No comments:

Post a Comment