IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 18, 2010

Mengidam

salam satu malaysia..dan selamat berpose...

Dipagi ini, aku saje2 la bukak web masak memasak...yele, tengah pikir2 apa menu yang nak dimasak petang ni...
semalam aku ngan cik hubby dah merancang nak masak ikan masin masak gulai lemak bubuh nenas skit....sedap jugak tu...
tapi tadi aku bukak web masak2 ni...aku terserampak plak menu pajeri nenas...aduh, mengidam plak..dah lama x makan...dlu selalu mak yang masakkan....aku tak berapa pandai nak masak menu nie...tapi macam nak try....

okey...decide....esok punya menu nak masak pejeri nenas...okey!!!

nnt aku post kat entry lain erk..tunjukkan hasil dari masakan aku...yang x pernah aku masak tu....
kalu rajin jengah2 la kat sini...nak tgk resepi nyer....:-

http://http//resepi.mesra.net/Detailed/1596.shtml

semalam aku berbuka kari kepala ikan, tumis taugeh ngan kucai kicap...ikan goreng berlada hitam n sambal belacan...sedap jugak...ohh...tingin plak nak makan kat lua...pizza ke, MCD ke....herm...bercitarasa tinggi la....kih kih....

No comments:

Post a Comment