IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 21, 2010

Dalam kerinduan ini

sungguh....sumpah....aku sangat merindui mereka.....aku rindukan riuh tawa tangis mereka....aku rindu omelan, bebelan, jeritan, dan semua lah ttg mereka....
aku rindukan 73A dan MYSL....Lina Idayu, Rohayu, Noorshida, Liza Ngah Dirin, Ana Fadzianah....huhu..walaupun secebis sahaja memori kita bersama...tetapi begitu kukuh di hati aku saat bersama korang...
mmg aku akui, aku dengan mereka tidak semesra pada permulaannya..namun sejak akhir2 semester..mereka terlalu dekat di hati aku...terima kasih yea kerana sudi jadi sahabat aku walaupun sekejap...
tetapi wajah korang timbul di ruang kotak fikiran aku....ohhh...sungguh aku merindui korang...aku tak tahu nak ungkapkan dengan kata2 perasaan ini...ermmm....kalu lah dapat ku undur pita masa ini...akan aku jalinkan kemesraan persahabatan kita sejak mula kenal hingga skrg..agar tiada sengketa antara kita, tiada ketidakpuasan hati....dan sewaktu dengannya....
bila mengingati mereka..perut aku musti mendendangkan lagu MCD, kedai mamak...dan cafe...hehe....
Ya Allah...sukarnya nak ungkapkan perasaan rindu ini....apapun aku doakan kalian bahagia....dan berjaya dalam bidang yang kalian ceburi....

korang rindu tak kat aku seperti mana aku rindukan korang???

P/s :- tetibe je nak mencoret ttg mereka....hurmmm...sungguh hati ini sangat merindui mereka...bila kita nak jupe??

No comments:

Post a Comment