IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 14, 2010

Diari Hari Raya...

hehehe.....
sebenarnya tak tahu nak tulis tajuk apa...
ok ke tajuk cenggini....
layan la erk....


Hari raya Pertama...
seperti biasa, aku akan bangun awal untuk mempersiapkan dapur yang agak berselerak...mempersiapkan diri serta anak...uik...hensem sungguh anak Mak pakai baju melayu...cam ayah die...hehe...dah bersarapan...aku mulala memohon seribu kemaafan kepada suami aku...aku nie..isteri yang paling kuat melawan..u all tau ke...hehe...pas abis sesi bermaafan sesama sendiri serta seluruh keluarga aku mula berangkat ke Kg aku..di Manong...hehehe....beraya bersama Opah tercinta...


Hari Raya ke dua....
seperti biasa jugak...buat rutin cam biasa...persiapkan diri...sebab dah merancang akan konvoi ke kg suami aku di Rambai Tujuh bersama semua adik beradiknya..huhuh...seronok jugak...merapatkan lagi hubungan silaturahim...tak ketinggalan jugak ngan kakak ipar aku yang masih dalam pntang...turut serta dalam konvoi kami...ish2...tak macam org dalam pantang...stoking dan bengkuk x pakai....ish2....


Hari Raya Ke tiga.....
Duk rumah je...sebab suami aku ngan abg beliau..pegi kubur Arwah mak, ayah...nak membersihkan kubur katanya..aku jadi chef kat sini...duk masak untuk mereka2...besh2...petang sikit, aku pegi ulu kenas...bermandi manda disana..bersama adik beradik yang lain.....


Hari Raya ke 4....
duk umah je...sebab cik suami keje...esok baru balik ipoh nak beraya bersama keluarga aku...tak sabarnya...



p/s : nnt aku upload gambo si kenit Amirul pakai baju melayu erk...tunggu...!!!

No comments:

Post a Comment