IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

Teringin...

Hati teringin hendak bekerja...

rase tak berkembang duduk di rumah aje....

tapi apakan daya....

tiada kerja yang sesuai untuk aku...

bukan memilih.....

tapi berfikir terlebih dahulu....

apa kebaikan dan keburukannya...

kerja kilang boleh...tapi ada shift plak...

aku masih lagi mahu berkhidmat dengan cik suami...

menjaga pakai, makan, dan aku tak sanggup meninggalkan dia di waktu malam seorang diri....

haish...bahaya...

huhu...kerja kat kuala kangsar banyak...

tapi siapa yang akan menjaga Amirul...

aku tak percaya la org lain jaga....

lebih2 anak aku nie, tak nak kat org...lembik plak tu...

nnt org pukul2 die nanti...aduhs....

Aduh..penin!!!

No comments:

Post a Comment