IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

kecewa dgn diri sendiri...

selamat malam semua...
time menaip entry kali nie, jam komputer dh menunjukkan 1:23 Am...ohh dh pagi ghupenya...
oke selamat pagi semua...
entry kali ni, aku nak meng"explainkan ttg kekecewaan terhadap diri sendiri...
ohhh....aku sungguh keciwa...keciwa dan keciwa lagi....:(
tahap kekecewaan yg tak boleh digambarkan dgn kata2..lebeh 100%...gler punye kecewa...
sedeh dgn diri sendiri, yg xpenah nak berubah...tranform!!!! la sikit...bertukar!!!!
huhu...biar le org pujuk bagai..aku tetap xkan ubah pendirian ini..untuk berasa kecewa amat sangat dgn diri sendiri..yg sentiasa ingin berada ditakuk yg sama...aku sebenarnya dah bosan....BORING!!!!....
bkn bosan dgn kehidupan skrg...oh..I luv My life now...tp bosan dgn diri yg masih sama..sama..sama....
musti korang boring, asyik ulang perkataan yg sama je...tapi tule hakikatnya..aku kadang2 xpuas ati dgn pencapaian diri ini...aku inginkan yg terbaik..kdg2 aku lupe bahawa aku nie..hanyalah insan yg sangat lemah..kurang segalanya....
ohhh..betapa lemahnya aku ini...
oke..nasib baik ada anak tercinta..balik je tgk muke die..hilang sedikit rase keciwa itu, walaupun ada secebis rase sedeh yg xterluah..xterluah dgn air mata...citer bab nangis menangis ni, sejak aku kawen nie...hampir 3 tahun..Insyaallah..aku tak penah pun menangis...kuatkah aku???melainkan aku layan citer sedeh tahap gaban tu aku nangis le....tp nak nangis, cam time bujang dlu bile kecewa tu..xde le kut..!!!kalu bab gado2 mengado ngan Encik Suami plak...ish2 lagi hebat aku nie...sikit air mata pun xnak kua...kalu dlu time bercintan dulu..kalu gado2 je..musti nangis..Murahnya air mata...skrg napa mahal plak...???konfius aku!!!
mmm...walaubagaimanapun, aku bahagia ada suami yg amat memahami...parents yg sentiasa support aku...thanks all...aku bahagia walaupun ada sedikit calar kekecewaan yg terguris di hati..aku harap, sekiranya tuhan masih sudi memberi peluang kehidupan esok hari..hilanglah segala kekecewaan ini..ada insan yg lebeh keciwa dari aku..tapi masih mampu tersenyum..
yea..aku akan jadi seorang yg lebeh tabah..dan akan bertukar...TRANSFORM!!!

No comments:

Post a Comment