IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

Naluri seorang ibu dan isteri...

huhu... time mencoret entry ni, aku masih lagi bersedeh dan menangis...
sepatutnya aku gembira dengan rezki tuhan ini...mmg aku gembira, namun disebalik kegembiraan ini terselit secebis kesedihan yang teramat sangat..
Aku gembira kerana tuhan telah memakbulkan doa aku..untuk memperolehi kerja tetap...untuk membantu Encik Suami dalam pendapatan seisi keluarga...namun, kegembiraan itu disentap2 dengan kabar berita aku di hantar jauh dari keluarga.. nak kira jauh, xlah jauh sangat..ikutkan hati aku mmg nak berulang...tapi apakan daya..ketidakizinan parents, dan en.suami..aku terpaksa duduk di rumah sewa.. membujang sementara nak bersalin..
sejak Amirul di lahirkan aku xpenah berpisah malah berjauhan dengannya...kejutan ini membuat aku xsenang duduk... Ya Allah kuatkan la semangat aku... !! setiap apa yang aku buat terbayang2 perbuatan Amirul...dlu, tiap kali aku memasak kat dapur Amirul suka mengacau..skrg ni xde sapa kacau aku.. sunyinya rasa tanpa die.. huhu... kalu boleh aku xnak keje ni...tapi demi masa depan anak2.. aku kene gagah jugak.. bukan senang nak memperolehi keje nie..
" Mirul, mak akan kuat demi masa depan anak2 mak... yg penting, yang mak nak mirul tahu.. bahawa mak sygkan mirul macam nyawa mak sendiri...mirul, duduk ngan opah bebaik erk..jadi anak yg baik..jgn nakal2... "

berjauhan ngan suami.. lebih2 aku sedang berbadan dua... aku sangat2 perlukan kehadirannya di sisi aku.. aku perlu berbual meluahkan perasaan dengan die hari2.. aku perlu dengar bebelan die suh makan ubat... aku suke bila die manja2kan dirinya ngan aku...huhu.. tabahkan lah hati aku nie..

No comments:

Post a Comment