IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 11, 2011

Biarlah YM berbicara...

sejak aku berkahwin nie..ececeh... aku dah jarang bace buku novel ala2 cintan gitu.. so, semalam aku pinjam ngan member opis aku buku novel cinta yang sgt sweet gitu... tajuk die Biarlah YM berbicara alahai..sweet sgt.. aku rase aku plak yang dilamun cinta cam dalam novel tu.... huhu... gler...

semalaman aku tak tido sebab nak menghabiskan novel tu.... laipun mmg aku tak boleh nak tido coz aku batuk teruk, ngan keadaan panas sgt2.. mmg tak menyelesakan... nasib baik ada novel nie... terubat juga kebosanan aku... citer ni mengisahkan cinta antara bos dan staff dalam YM.. alahai... nape la aku tak rase cinta macam tu....

serius, honestly aku kata..aku mmg dah lama tak baca buku cinta yang ringan cam gitu.. selalu aku baca buku pasai pembunuhan... kalu baca buku cinta pun...musti cinta die penuh tragis... hehee...ok le..

ok..bercerita pasai kandungan plak.. usia kandungan aku mencecah 7 bulan 3 minggu... lagi seminggu genapla 8 bulan... aduh tinggal lagi sebulan... barang baby tak beli lagi nie... bajet minggu ni nak beli.. tgk la cam ne... perasaan skrg nie berdebar2..huhu... walaupun ada pengalaman aku maintain takut lagi... boleh ke macam tu erk... hahaha... takut aku berganda2 bila dah tibe masanya nnt... Semoga Tuhan mempermudahkan segalanya... untuk pengetahuan semua berat aku naik mendedak sejak akhir2 nie... sekali naik 4 kg... biar betoi... aku pun tak tahu aku makan apa... gler... aku rase aku kurang makan la nie... misi skrg suh aku kaver sikit bab pemakanan nie.. lebihkan ikan dan sayur... baiklah cik misi oooooiiii....

nanti aku makan le.. ok le... aku nak bersiap2 nak g koje nie... nnt sambung lagi erk... daaaa.....

No comments:

Post a Comment