IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 24, 2011

Memori tercipta

En.Hariff (baju hijau), En Selva
Ni le Rakan seperjuangan aku

nile rerakan aku yang nakal.. hihi... terlepas dinner ni gara2 masuk wad...


Semangat aku hilang bersama pemergiaannya.... hukhuk... :(

walaupun baru 3 bulan aku bekerja Di PKMD Hilir Perak aku suke tempat nie.. serius aku cakap.. aku suke.. ada hikmah di sebalik dikejauhan antara aku, suami dan anak....

Tapi bila keserasiaan tu ada, tibe2 dpat plak berita bos kesayangan aku ditukarkan ke negeri kelahiran beliau, Kedah.. Hilang terus semangat nie...


tapi aku gembira akan berita tu.. at least beliau dekat dengan family beliau... beliau la mentor aku dan staff yang PJJ nie.. yang aku terkilan sangat tu.. tak sempat aku nak menyambut hari perpisahan bos.. boleh plak aku masuk wad sebab bleeding.. aduh!! rugi sungguh... sampai termimpi2 aku berhari2 nak jupe boss.. hukhuk.. sampai cam tu sekali... kalau En.suami tahu, tentu jeles beliau.. tapi aku anggap die macam ayah aje.. cube le kome bayangkan, boss mana yang boleh duk kaunter pertanyaan layan klien... angkat tepon..boleh plak konvoi ramai2 ngan staff pegi kawin staff die.. aduh!! aku rase kagum ngan die... die la idola aku.. tiap2 hari jumaat.. ada je majlis bacaan yassin.. huhu.. setiap minggu ada je mesyuarat EB untuk pekerja kes macam kitorang nie untuk diskusi setiap permasalahan... ada ke boss boleh bergurau senda ngan anak2 buah die.... huhu.. tapi kami tetap hormatkan beliau sebagai boss...


ni lagu kami "MEMORI TERCIPTA"


bergetar jiwa dipersada bercahaya, pertemuan harapan pertama kalinya

bergetar jiwa menghadapi mimpi2, sukar dipercaya pintunya terbuka

di sini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita

mungkin disini kita kan terpisah, kenangan bersama tiada ku lupa

mengalun suara sesuri bisikan hati, seiringan encari haluan berseni

bergetar jiwa menghadapi mimpi2, tiada pon terduga pintunya terbuka

di sini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita

mungkin disini kitakan terpisah, kenangan bersama tiada ku lupa

yang terpahit jua termanis, semuanya bagiku terindah, ku ingati buat selama-lamanya

di sini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita

mungkin disni kitakan terpisahm kenangan bersama tiada ku lupa...

mungkin disini kitakan terpisah

kenangan bersama

mungkin disini kitakan terpisah

kenangan bersama tiada kulupa














No comments:

Post a Comment