IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 6, 2011

Julai yang indah...

salam semua... cewah, ghupe banyak beno pembaca2 blog aku nie...




Hasil buatan aku... resepi dari tenet...


walaupun Julai sudah beberapa hari meninggalkan kite... aku masih lagi dalam mood julai.. kuikui... bukan apa julai meninggalkan banyak kenangan manis dan bererti buat aku... bukan sahaja dengan kehadiran kelahiran baby baru... malah, kelahiran abang sulung dan ayahnya juga turut pada bulan 7... sebelum kelahiran mukmin, aku dan suami celebrated birthday Amirul dan Ayahnye...


"selamat hari lahir sayang.... semoga ikatan perkahwinan kite berkekalan dunia akhirat... jadi suami dan ketua keluarga yang berjaya dunia akhirat..."


"Selamat hari lahir bucuk mak, semoga menjadi anak yang soleh"



















No comments:

Post a Comment