IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

2, 3 hari yang memenatkan....

ermm...dari pagi internet tak berapa ok...
ntah nape?rase nak jek hempas2 streamyx ni...hermm...
sib bek,aku sorang yang penyabo..
aku baru sampai kuale kangsar rini...pagi2 dah bertolak...
yela...my hubby nak keje lagi..
penat x ilang...semalam aku membuta awal gler...rase aku, aku duk sembang ngan adik aku...
pah tu sedo2 dah pukui 5 pagi..hehe...
Mirul pun letih gak...tak bangun malam pun minum susu...herm..sangat kagum...!!!!

rini lak...balik2 je umah...tgk umah selepah...arghhhhh!!!!!geramnyer aku....
nape tak kemas umah..time aku tak de....
huhu...semua nak harapkan aku je...geramnyer....

2, 3 harini aku sangatle letih...yele..nak konvo punye pasai..amek ko..penat tahap babun...
tapi aku happy...aku dpatle jugak rase perasaan berkonvo ni hehe....lagik aku dapat ketemuk rakan2 seperjuangan ku yang sudah berjauhan...deme semua nak tgk mirull....
sori geng...mirul ada kat KL..aku nak bawak...tapi bila pikir balik..sian die...penat...nak tdo kang tak selesa,,,lagipun konvo abis dah lewat gler....huhu...mirul datang pun time kengkawan semua dah balik...so, tak dapat tgk jugak...xpe t ada rezki..berjumpela kome.

No comments:

Post a Comment