IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 29, 2010

mmmm....kisah hati....

mmmm...harini aku rase cam sumthing je x kne ngan ati aku....aku sendiri pun tak paham....kenapa ati ni macam tak pueh???ermmmm.....kelirunyer aku....konpius!!!

wahai, hati...kenapakah ko rase cam pueh hati?....bagitaula aku, janganle wat aku begini...wahai hati...huk huk....sian insan yang terdekat ngan aku nie...selalu kene marah dek aku...mereka tak bersalah...cume mereka tidak mengerti...mereka tak rasa apa yang aku rase...!!!!

so hati bagitau le, apa yang x kene ngan ko nie???

hati pun menjawab,,,,dengan ikhlas dan tulus......

"nak tau kenapa??....kenapa insan kat umah ni, tak reti nak kemas umah...tak reti nak wat keje umah..asyik ko je yang wat....asyik ko je yang menjalankan tugas2 kat umah nie...deme tau...tido, makan, tgk tb....makan pun, tu pun ko yang masak...uish....aku rasa tensen le...bukan aku tak ikhlas nak wat semua tu...tapi hargaila apa yang ko dah buat...ate ko wat keje...deme wat selepah balik...kalu gitu...baik ko duk kat umah mak...pueh hati....tak yah le rase tak pueh hati bila duk sini...."

huhu...macammana nak setel masalah nie...aku tak nak gaduh2...aku nak carik kedamaian....deme tak memaksa aku mengemas...tapi aku tak lalu nak tgk umah berabuk..kotor, berselepah.....anak aku memerlukan udara yang segar....tapi bila situasi macam ni...adakah perlu aku duk umah mak...??selesaikah masalah hati aku ni??.....

oh Tuhan, Ya Allah...aku nak pindah umah.......aku penat....tapi tak berbaloi aku ngemas...kalu ada org wat selepah dan tak membantu langsung....sakit hati aku!!!!!!

No comments:

Post a Comment