IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

salam sejahtera...salam satu malaysia....

hehehe....dah lama x ngarut dalam blog nie...may be ke"bz"an dan ketiadaan mood....ok la rini...aku nak mengarut pasai rumah....

sebenonyer rumah nie adalah benda paling sensitif sekali..kalu aku cakap kat cik hubby aku nie...may be die rasa buat masa skrg ni, die x mampu lagi kut...huhu...ok...aku x kesah...tapi sebenonye aku sangat kesah...hehe....ntahle...tak tertanggung lagi kut perasaan nie nak memiliki sebuah rumah...tapi aku kene gak la pikir pasai hubby aku nie....

cam kawan aku cakap....kita sepatutnye bersyukur...apa yang kita ada...kita tgk org yang tak mampu dari kita....huhuh....betoi jugak kan!!!!!

kalu aku ada umah kan...
  • aku nak umah teres...kos rendah pun tak pe...tapi kalu kos sederhana lagi besh...atau umah mewah ke?hahahaa.....(demand x ingat!!)
  • umah aku tu, bio kat depan die ada tanah sikit...boleh aku wat kebun kecik...comeynye....
  • kat depan tu aku nak wat stail jepun...simple...tapi nampak kemas...xnak la serabut2 letak sofa ke apa2 ke....letak meja jepun je...(boleh ke macam tu???cam x sesuai je...hehehe)
  • kat dapur lak...aku nak letak kabinet...mesti tampak kemas....hermmmmm....walaupun pinggan mangkuk tak banyak...
  • satu bilik aku nak wat cam library...sebab aku rase, banyak gler buku aku...sampai tak tahu nak letak kat mana....
  • cat lak...aku tak pikir lagi nak cat warna apa...tapi kalu boleh aku nak cat yang boleh lap...kalu ada kekotoran tu...ok x???
  • belakang umah tu lak..aku nak bercucuk tanam...nak tanam sayur2ran...yang boleh di makan...ermmm..jimat kos....
  • ok rase banyak lagi nak wat...tapi tunggu le ada umah dlu...hahahaha...berangan x ingat...
apa yang penting...aku x nak duk share2 ....hehehe....chayok!!!!!

No comments:

Post a Comment