IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

Amirul dah 10 bulan


kali ni coretan aku, untuk si hero kesayangan aku dan suami aku nie...

sekarang mirul dah genap 10 bulan..sekejap je masa berjalan..rupenye, hampir setahun aku dan cik hubby bergelar mak n ayah...Alhamdulliah..syukur nikmat atas kurniaan-Nya...apa2pun aku gembira bergelar Mak...dan tahun ni, tahun pertama aku menyambut Hari Ibu...walaupun hero aku x pandai nak wish lagi..tapi aku happy, aku bergelar ibu muda..wah..wah...dan aku berjaya berdikari dalam menjaga anak..tak harap sangat kat mak...berjaya!!!!

hehehe....10 bulan nie, mirul x ada la banyak sangat perkembangannye..cam biasa je..berjalan x pandai lagi, merangkak pun tak...baru2 ni baru wat monthly check-up..erm...berat 9 kg..walaupun mirul x berapa nak makan..tapi berat badan ok...aku kesah sangat kalu die x nak makan...huhu...bila aku menyatakan permasalahan aku kat nurse...nurse cakap, "tak pe, anak awak isap susu badan...so, khasiat dari apa yang awak makan..die amek..so awak tak perlu rso sangat, melainkan berat badan die turun..."

dah nurse cakap cam gitu...aku tak ada la kata apa2...apa2pun aku berusaha jugak bagi mirul berminat untuk mkn...kadang apa yang aku makan...aku suapla kat die...huhuhu...sekrg mirul banyak mulut...asyik bercakap je..walhal, satu patah pun aku tak paham..tapi mengiakan aje...hehehe....

ok la, mirul...cepat2la berjalan..tak sabo nak nengok hero mak ni berjalan..nnti mak beli kasut baru yang cantik lagi bergaya er.k..hehehe

No comments:

Post a Comment