IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

huhu....

huahua....rase cam malas je nak menulis nie...tapi sian kat blog nie, lama bebeno aku tak nulis...tak pela...aku spend masa skit...5 minit je tau...huuhu..aktibiti aku bulan nie...cam biasala, buat benda yang sama...cume aku ader la belajo menjahit manik kat baju kurung..hehe..hobi baru le katakan..tu pun aku rase baju kurung aku yang lama boleh di pakai balik...jimat kos...huhu...daripada duk je dalam almari tu..baik aku recycle balik...Jimat wang ringgit cik hubby aku...
apa lagi aktibiti aku erk...ermm...skrg ni cik hubby asyik masuk hutan je...Alhamdulliah..rezeki tuhan, untuk anak...tapi tule..aku kesian tgk die, tdo dalam hutan tau2 je la..ngan sejuknya, tmpt tak selesa, makan pun x seenak kita nie, keselamatan pun tak terjamin...huhu...Ya Allah, selamatkanlah suami aku....
Aku plak kalu ketiadaan cik hubby ni, menetap le kat umah mak kat Ipoh...huhu...sib bek kawen ngan org dekat, ce klu kawen ngn org jauh...menangis x berlagu aku, duk umah sensorang...klu anak dah beso len la crite, kire ader le peneman nk bersembang ngn bergadoh...huhu...
apa2pun, Aku doakan keselamatan suamiku walau di mana beliau berada....Amin....oklah..dah lebeh 5 minit ni..nnti aku menaip lagi erk...hehehe...sayonara...!!!

No comments:

Post a Comment