IKATAN CINTA KAMI

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

Penyusuan susu ibu untuk ibu bekerjaya

Assalamualaikum... selamat malam...
Oke, hari ni genap 7 hari Muhammad Fakhrul Mukmin menghirup udara bumi ini.. Alhamdulliah.. aku pun dah seminggu dalam pantang... hurmmm, sakit pun dah makin berkurang.. Alhamdulliah, syukur nikmat.. masih diberi kesempatan untuk terus hidup di muka bumi Allah ini...

kali ini aku nak bercerita serba sedikit, yele... untuk pengetahuan aku jugak... aku dikirakan ibu bekerjaya la..so perlu banyak belajar ttg pnyusuan susu ibu untuk ibu bekerjaya.. hukhuk.. dlu time Amirul, aku surirumah tangga so.. tak perlu banyak fikir.. sekarang ni, aku kene pikir berganda2.. walaupun cuti aku masih panjang.. hukhuk.. mampukah aku fully BF nie... hurmmm.. aku kene yakin demi anak tersayang.. skrg pon udah teremo-emo bile pikir nak start keje balik...

td terbaca ttg penyimpanan susu ibu.. hurmmm, banyak jugak aku tak tau.. so skrg aku nak share le sikit apa yg aku bace td...

http://www.momschoice.com.my/blog/?p=214
hah...kalu korang nak bace..bace la dalam blog nie.. mulai skrg, aku akan start membeli barang untuk memerah susu, storage bags, ice bag... freezer tuk penyimpanan susu.. dan paling penting.. penghasilan susu aku tiap2 hari.. semoga aku berjaya fully BF tuk Fakhrul mukmin sperti mana aku berjaya menyusu sepenuhnya tuk abg die Amirul Ikhwan... Amin... doakan aku erk...
bercerita plak pasai babysitter ni.. aku masih tak yakin la nak bg org lain jaga... keyakinan aku merudum gler2 lebeh2 lagi bile dengor citer bukan2 skrg.. so, bt mase skrg.. aku terpaksa la bersusah payah sikit.... untuk berulang alik dari Teluk intan ke Ipoh... semoga aku kuat dan tabah... perjalanan dari teluk intan ke ipoh mengambil masa sejam setenggah.... so, aku kene la struggle... demi anak2.... chayok, tuk mak Amirul dan Fakhrul....


mirul bersama tikar baru beli... dari http://tikarevamatic.blogspot.com/


Fakhrul yg baru kua dari peyot mak

No comments:

Post a Comment